Към новата система за онлайн резервации на Planet Travel Center!

Можете да използвате филтрите заедно или самостоятелно.

Ваучер подарък

RIHIOS HOTEL **


ИЗБЕРЕТЕ ДАТИ И РЕЗЕРВИРАЙТЕ ОНЛАЙН

 

RIHIOR HOTEL

Rihios Hotel се намира в курорта Ставрос, само на 20 метра от плажа на Ставрос, отличен с екологичната награда Син флаг. Предоставя басейн, бар на плажа, ресторант и заседателни зали. Стаите предлагат безплатен Wi-Fi и мебелиран балкон или вътрешен двор с изглед към Егейско море, планината Стратонико и градината.

Всички климатизирани стаи в Rihios Hotel имат хладилник и телевизор. Всяка разполага със собствена баня със сешоар и тоалетни принадлежности.

Гостите могат да се насладят на закуска на шведска маса в слънчевия ресторант на хотела. Обяд и вечеря също се сервират на базата на а-ла-карт меню. Напитки и кафе се предлагат на бара край басейна, като гостите могат също да им се насладят в атриума до градината.

На терасата за слънчеви бани край басейна ще откриете безплатни шезлонги и чадъри. Детска площадка е на разположение за най-малките гости.

Аспровалта

Курортният район Аспровалта се намира край гръцкия град Агиос Георгиос, близо до Солун. Пясъчният бряг на Аспровалта, дълъг 2 км и широк 70 до 120 м е носител на син флаг заради чистотата си, красотата и опазването на околната среда в региона. Други красиви плажове в района са Неа Врасна, Врасна, Агиос Йоанис.

Аспровалта е модерен морски туристически район на брега на Егейско море. Намира се само на час път от Солун, Кавала, Сер и Драма. В района има много хотели, туристически стаи и красиви квартири, които предлагат приятно прекарване и почивка.

Известни са местите таверни, рибни заведения, както и нощният живот и кафетата в този процъфтяващ курорт. Посетителите могат да практикуват водни спортове като платноходство, плажен волейбол, водни ски. Има много места, откъдето да наемеш мотор или кола.

През годината местната община организира дейности за опазване на околната среда с цел увеличаване на броя на туристите.

Близо до крайбрежието са създадени много красиви паркове, чиято цел е да опазят местната природа незасегната. Сред тях е и Паркът за природно възстановяване, където се отглеждат местни животни и птици.

Около Агиос Георгиос могат да се видят и исторически забележителности - останки от древна Македония, селището Врасна, манастирът Агиос Георгиос.

РЕКЛАМАЦИИ И АНУЛАЦИИ

ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право да се откаже от резервацията и при следните условия:

а) до 22 работни дни преди датата на резервацията не дължи неустойка на ТУРОПЕРАТОРА, с изключение на случаите, в които има издадени самолетни билети като сумата на билетите не се възстановява;
б) от 20 до 15 работни дни преди датата на резервацията заплаща 10% неустойка на ТУРОПЕРАТОРА от общата цена;
в) от 8 до 14 работни дни преди датата на резервацията заплаща 30% неустойка на ТУРОПЕРАТОРА от общата цена;
г) от 3 до 7 работни дни преди датата на резервацията заплаща 70% неустойка на ТУРОПЕРАТОРА от общата цена;
д) от 1 до 3 работни дни преди датата на резервацията– ПОТРЕБИТЕЛЯТ заплаща 100% неустойка на ТУРОПЕРАТОРА от общата цена.
е) по време на празници, кампании и други подобни събития ТУРОПЕРАТОРЪТ може да посочи срокове различни от горните.

ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право да се откаже от резервацията в случай на внезапно заболяване или други медицински проблеми като задължително трябва да представина ТУРОПЕРАТОРА документ от съответното лечебно заведение, удостоверяващ невъзможността за пътуване. В подобни случаи ТУРОПЕРАТОРЪТ анулира резервациятакато се старае да защити интереса на ПОТРЕБИТЕЛЯ с цел възможно най-ниска такса за анулация или липса на такава. Документът от лечебното заведение се изискваза представянето му пред доставчиците на ТУРОПЕРАТОРА с цел отпадане на таксите за анулация на резервацията и неустойки. Ако средството за настаняване не уважисъответния документ за отказ поради внезапно заболяване или други медицински проблеми ТУРОПЕРАТОРА има право да не възстанови цялата или неуважената частот общата сума, която е платил ПОТРЕБИТЕЛЯТ.

ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право да прехвърли резервацията си на трето лице , ако това е възможно и е препотвърдено от страна на ТУРОПЕРАТОРА, като ПОТРЕБИТЕЛЯТ есолидарно отговорен с третото лице за изпълнението на настоящия договор. ПОТРЕБИТЕЛЯТ следва предварително да уведоми за това ТУРОПЕРАТОРА или туристическияагент в срок от 7 работни дни преди резервацията.

Рекламации относно средството за настаняване се приемат в писмен вид в срок от 7 дни след завръщането на ПОТРЕБИТЕЛЯ и при представяне на необходимитеписмени доказателства за неизпълнение или за некачествено изпълнение на услугата, като ТУРОПЕРАТОРЪТ е длъжен да отговори писмено в срок до 30 работни дни отдатата на постъпване на рекламацията. ТУРОПЕРАТОРЪТ няма да приема рекламации без писмени доказателства от хотела или от друг доставчик на ТУРОПЕРАТОРА залипса на услуга или некачествена услуга.