Към новата система за онлайн резервации на Planet Travel Center!

Можете да използвате филтрите заедно или самостоятелно.

Ваучер подарък

SITHONIA VILLAGE 3* ***


ИЗБЕРЕТЕ ДАТИ И РЕЗЕРВИРАЙТЕ ОНЛАЙН

SITHONIA VILLAGE

Почивка в Гърция на най-изгодни цени

Местоположение: Хотелът се на полуоствор Ситония, Геракини, на на 14 км от Неа Мудания, на 70 км от летище "Македония" в Солун, отстои на около 100 м от морето. Малък хотел с уютни зелени площи. Състои се от десет двуетажни бунгала и основната сграда. Градина с маслинови и борови дървета, пясъчен плаж. Идеален за икономична семейна почивка.

В хотела: ресторант, бар, детска площадка, сейф на рецепция, градина, интернет

В стаите: климатик, сателитна телевизия, хладилник, балкон

Халкидики - Ситония

Ситония е симфония в синьо и зелено. Бреговата ивица е привлекателно разнообразна поредица от рибарски селца, живописни малки кейове, обградени с дървета големи и малки плажове. Тук има хотели от всички категории, включително най - луксозният на Халкидики, с просторно игрище за голф и казино. За нощен живот и други развлечения и атракции, космополитният Неос Мармарас комбинира в едно традиционното гостоприемство и съвременните развлечения. Неос Мармарас е построен амфитеатрално и чудесно комбинира морското синьо с планинската зеленина. До самия край на града има прекрасни заливи и плажове с бял пясък. Североизточно от града, на височина от около 700 метра се намират руините на селището Партенонас, които датират от времето на Византийската империя. Близо до Неос Марамарас туристите могат да посетят Торони, известен със своите антики. От този град носи името си Торонийският залив (между полуостровите Ситония и Касандра).
В Ситония има много малки, приветливи селца, като: Порто Куфу, Никити, Метаморфози, Сукиа, Сарти, Вурвуру, всяко от които има свой собствен неповторим чар.

РЕКЛАМАЦИИ И АНУЛАЦИИ

ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право да се откаже от резервацията и при следните условия:

а) до 22 работни дни преди датата на резервацията не дължи неустойка на ТУРОПЕРАТОРА, с изключение на случаите, в които има издадени самолетни билети като сумата на билетите не се възстановява;
б) от 20 до 15 работни дни преди датата на резервацията заплаща 10% неустойка на ТУРОПЕРАТОРА от общата цена;
в) от 8 до 14 работни дни преди датата на резервацията заплаща 30% неустойка на ТУРОПЕРАТОРА от общата цена;
г) от 3 до 7 работни дни преди датата на резервацията заплаща 70% неустойка на ТУРОПЕРАТОРА от общата цена;
д) от 1 до 3 работни дни преди датата на резервацията– ПОТРЕБИТЕЛЯТ заплаща 100% неустойка на ТУРОПЕРАТОРА от общата цена.
е) по време на празници, кампании и други подобни събития ТУРОПЕРАТОРЪТ може да посочи срокове различни от горните.

ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право да се откаже от резервацията в случай на внезапно заболяване или други медицински проблеми като задължително трябва да представина ТУРОПЕРАТОРА документ от съответното лечебно заведение, удостоверяващ невъзможността за пътуване. В подобни случаи ТУРОПЕРАТОРЪТ анулира резервациятакато се старае да защити интереса на ПОТРЕБИТЕЛЯ с цел възможно най-ниска такса за анулация или липса на такава. Документът от лечебното заведение се изискваза представянето му пред доставчиците на ТУРОПЕРАТОРА с цел отпадане на таксите за анулация на резервацията и неустойки. Ако средството за настаняване не уважисъответния документ за отказ поради внезапно заболяване или други медицински проблеми ТУРОПЕРАТОРА има право да не възстанови цялата или неуважената частот общата сума, която е платил ПОТРЕБИТЕЛЯТ.

ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право да прехвърли резервацията си на трето лице , ако това е възможно и е препотвърдено от страна на ТУРОПЕРАТОРА, като ПОТРЕБИТЕЛЯТ есолидарно отговорен с третото лице за изпълнението на настоящия договор. ПОТРЕБИТЕЛЯТ следва предварително да уведоми за това ТУРОПЕРАТОРА или туристическияагент в срок от 7 работни дни преди резервацията.

Рекламации относно средството за настаняване се приемат в писмен вид в срок от 7 дни след завръщането на ПОТРЕБИТЕЛЯ и при представяне на необходимитеписмени доказателства за неизпълнение или за некачествено изпълнение на услугата, като ТУРОПЕРАТОРЪТ е длъжен да отговори писмено в срок до 30 работни дни отдатата на постъпване на рекламацията. ТУРОПЕРАТОРЪТ няма да приема рекламации без писмени доказателства от хотела или от друг доставчик на ТУРОПЕРАТОРА залипса на услуга или некачествена услуга.