Към новата система за онлайн резервации на Planet Travel Center!

Можете да използвате филтрите заедно или самостоятелно.

Ваучер подарък

TORONI BLUE SEA HOTEL 3* ***


Toroni Blue Sea ***

Местоположение: Хотелът се намира в селището Торони, п-в Ситония, на 1 км от Порто Куфо, на 15 км от Неос Мармарас. Разположен е в непосредствена близост до пясъчен плаж.

В хотела: басейн, бар край басейна, ресторант, СПА център (сауна, турска баня, масажи, фитнес), интернет кът, Wi-Fi, паркинг

В стаите: климатик, сателитна телевизия, телефон, хладилник, мини бар, балкон/тераса

За децата: детски басейн, детска площадка

www.toronibluesea.com

 

Минимален престой:

3 нощувки за периодите 01.04.2017 - 08.07.2017 и 26.08.2017 - 05.11.2017 г.;

5 нощувки за периода 09.07.2017 - 25.08.2017 г.

 

ЦЕНИТЕ СА В ЕВРО НА СТАЯ ЗА ЕДНА НОЩУВКА

Плащането се извършва в лева по курс 1.95583 BGN за 1 EUR

Пълен пансион

EUR

16.06.2017 - 24.06.2017
10.09.2017 - 24.09.2017

EUR

25.06.2017 - 08.07.2017
26.08.2017 - 09.09.2017

EUR

09.07.2017 - 25.08.2017

EUR

25.09.2017 - 05.11.2017
Единична стая супериор/Single Room Superior 1 възрастен

На Стая
11012414967
Двойна стая супериор/Double Superior 2 възрастни

На Стая
12914617679
Двойна стая супериор/Double Superior 2 възрастни, 1 дете (2 - 6 г.)

На Стая
12914617679
Двойна стая супериор/Double Superior 2 възрастни, 1 дете (6 - 12 г.)

На Стая
16218221998
Двойна стая супериор/Double Superior 3 възрастни

На Стая
175233237106
Двойна стая супериор/Double Superior 2 възрастни, 2 деца (2 - 6 г.)

На Стая
12914617679
Двойна стая супериор/Double Superior 2 възрастни, 1 дете (6 - 12 г.), 1 дете (2 - 6 г.)

На Стая
16218221998
Двойна стая супериор/Double Superior 2 възрастни, 2 деца (6 - 12 г.)

На Стая
194218263118
Закуска и вечеря

EUR

16.06.2017 - 24.06.2017
10.09.2017 - 24.09.2017

EUR

25.06.2017 - 08.07.2017
26.08.2017 - 09.09.2017

EUR

09.07.2017 - 25.08.2017

EUR

25.09.2017 - 05.11.2017
Единична стая супериор/Single Room Superior 1 възрастен

На Стая
9410813451
Двойна стая супериор/Double Superior 2 възрастни

На Стая
11112715760
Двойна стая супериор/Double Superior 2 възрастни, 1 дете (2 - 6 г.)

На Стая
11112715760
Двойна стая супериор/Double Superior 2 възрастни, 1 дете (6 - 12 г.)

На Стая
13915919675
Двойна стая супериор/Double Superior 3 възрастни

На Стая
15017221281
Двойна стая супериор/Double Superior 2 възрастни, 2 деца (2 - 6 г.)

На Стая
11112715760
Двойна стая супериор/Double Superior 2 възрастни, 1 дете (6 - 12 г.), 1 дете (2 - 6 г.)

На Стая
13915919675
Двойна стая супериор/Double Superior 2 възрастни, 2 деца (6 - 12 г.)

На Стая
16619023690

Халкидики - Ситония

Ситония е симфония в синьо и зелено. Бреговата ивица е привлекателно разнообразна поредица от рибарски селца, живописни малки кейове, обградени с дървета големи и малки плажове. Тук има хотели от всички категории, включително най - луксозният на Халкидики, с просторно игрище за голф и казино. За нощен живот и други развлечения и атракции, космополитният Неос Мармарас комбинира в едно традиционното гостоприемство и съвременните развлечения. Неос Мармарас е построен амфитеатрално и чудесно комбинира морското синьо с планинската зеленина. До самия край на града има прекрасни заливи и плажове с бял пясък. Североизточно от града, на височина от около 700 метра се намират руините на селището Партенонас, които датират от времето на Византийската империя. Близо до Неос Марамарас туристите могат да посетят Торони, известен със своите антики. От този град носи името си Торонийският залив (между полуостровите Ситония и Касандра).
В Ситония има много малки, приветливи селца, като: Порто Куфу, Никити, Метаморфози, Сукиа, Сарти, Вурвуру, всяко от които има свой собствен неповторим чар.

РЕКЛАМАЦИИ И АНУЛАЦИИ

ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право да се откаже от резервацията и при следните условия:

а) до 22 работни дни преди датата на резервацията не дължи неустойка на ТУРОПЕРАТОРА, с изключение на случаите, в които има издадени самолетни билети като сумата на билетите не се възстановява;
б) от 20 до 15 работни дни преди датата на резервацията заплаща 10% неустойка на ТУРОПЕРАТОРА от общата цена;
в) от 8 до 14 работни дни преди датата на резервацията заплаща 30% неустойка на ТУРОПЕРАТОРА от общата цена;
г) от 3 до 7 работни дни преди датата на резервацията заплаща 70% неустойка на ТУРОПЕРАТОРА от общата цена;
д) от 1 до 3 работни дни преди датата на резервацията– ПОТРЕБИТЕЛЯТ заплаща 100% неустойка на ТУРОПЕРАТОРА от общата цена.
е) по време на празници, кампании и други подобни събития ТУРОПЕРАТОРЪТ може да посочи срокове различни от горните.

ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право да се откаже от резервацията в случай на внезапно заболяване или други медицински проблеми като задължително трябва да представина ТУРОПЕРАТОРА документ от съответното лечебно заведение, удостоверяващ невъзможността за пътуване. В подобни случаи ТУРОПЕРАТОРЪТ анулира резервациятакато се старае да защити интереса на ПОТРЕБИТЕЛЯ с цел възможно най-ниска такса за анулация или липса на такава. Документът от лечебното заведение се изискваза представянето му пред доставчиците на ТУРОПЕРАТОРА с цел отпадане на таксите за анулация на резервацията и неустойки. Ако средството за настаняване не уважисъответния документ за отказ поради внезапно заболяване или други медицински проблеми ТУРОПЕРАТОРА има право да не възстанови цялата или неуважената частот общата сума, която е платил ПОТРЕБИТЕЛЯТ.

ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право да прехвърли резервацията си на трето лице , ако това е възможно и е препотвърдено от страна на ТУРОПЕРАТОРА, като ПОТРЕБИТЕЛЯТ есолидарно отговорен с третото лице за изпълнението на настоящия договор. ПОТРЕБИТЕЛЯТ следва предварително да уведоми за това ТУРОПЕРАТОРА или туристическияагент в срок от 7 работни дни преди резервацията.

Рекламации относно средството за настаняване се приемат в писмен вид в срок от 7 дни след завръщането на ПОТРЕБИТЕЛЯ и при представяне на необходимитеписмени доказателства за неизпълнение или за некачествено изпълнение на услугата, като ТУРОПЕРАТОРЪТ е длъжен да отговори писмено в срок до 30 работни дни отдатата на постъпване на рекламацията. ТУРОПЕРАТОРЪТ няма да приема рекламации без писмени доказателства от хотела или от друг доставчик на ТУРОПЕРАТОРА залипса на услуга или некачествена услуга.